Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki SSD 250GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki SSD 250GB
From: Podmiot liryczny <ummagumma@microsoft.pl>
Date: Mon, 25 Jul 2016 22:56:38 +0200
W dniu 24.07.2016 o 21:09, z pisze:
W dniu 2016-07-22 o 17:14, qwerty pisze:

Nie znam człowieka który powiedziałby że założenie do komputera SSD
powoduje kupę :-)

Ja znam. Nie trzeba nawet daleko szukać. Zawsze znajdzie się jakiś 'wujek dobra rada' co będzie bronił do upadłego przed postępem. A potem się okazuje, że albo sprzedaje HDD, albo je naprawia...

Wszyscy widzą postęp i łatwo się przyzwyczajają do dobrego.
Dopiero powrót do HDD okazuje się prawdziwą kupą.

No ale tak od razu do wszystkiego ssd? To tak, jakby wyrzucić z monitorów kineskopy, z radia lampy a z telefonów tarcze do wybierania numerów.
Ludzie, zostawcie chociaż gdzieniegdzie hdd ;)

Biorąc pod uwagę że SSD ani nie są już straszliwie drogie ani nie sypią
się bardziej niż HDD to nie widzę powodu żeby żałować 300 zł na
systemowy dysk.

Bo biorąc pod uwagę ceny głównych komponentów pceta ze średniej półki, koszt dysku ssd to już jest naprawdę margines.

Właśnie składałem dwa kompy na najnowszych skylakach ;-)

U mojej pani 6 letni laptop lenowo z i3 dostał od ssd takiego kopa, że zamiast na emeryturę zaliczył szansę na drugą młodość.

LP