Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki SSD 250GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki SSD 250GB
From: Maciek <maciek@nospam.pl>
Date: Sun, 24 Jul 2016 22:27:18 +0200
W dniu 2016-07-23 o 12:00, Budzik pisze:
> A prawdziwy zysk to tak naprawde czasy dostepu a nie odczyt danych czy czas
> wstawania windowsa... :)
Na pewno masz rację, ale dla mnie rozruch też jest ważny. Mam pod zdalną
kontrolą kilka systemów produkcyjnych, dzwonią do mnie zestresowani
ludzie, że coś się właśnie zes..., a ja odpalam lapka i czekam, czekam,
czekam ... mija minuta, dwie ... system wstał (tak do końca, czyli
odpaliło się w tle to co się miało odpalić), uruchamiam vpna, potrzebne
mi aplikacje, a tego dzwoniącego już parę razy k*wica bierze ;-)

--
Pozdrawiam
Maciek