Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki SSD 250GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki SSD 250GB
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 20 Jul 2016 08:06:10 +0200
Dnia Wed, 20 Jul 2016 00:55:25 +0200, BUNIEK napisał(a):

> Dokładnie dotyczyło czy warto tanie SSD i czy wydajność będzie wyższa niż
> zwykłego dysku.
> warto, może być tańszy z niższymi transferami i IOPS, szybszego  i tak
> zdławi  SATA II - ale różnica  w wydajności i tak będzie kolosalna.
>
> Nie spotkałem sie z problemami z SSD i SATA II - do SATA I nie podłączałem
> dysku SSD.

Wrzuciłem do dosyć leciwego laptopa (Dell D630) dosyć leciwego SSD (jakiś
80GB Intel - mogę sprawdzić). W porównaniu z systemem pracującym na na
klasycznym HDD 5400rpm jest różnica - żwawiej się to trochę zachowuje.
Napędu optycznego pozbyłem się bez żalu i w jego miejsce owego HDD wstawiłem
- mam miejsce i na dane, i w miarę żwawo działający system. :D

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ House: Hey, Hey, You Wanted Fair, You Picked The Wrong Job. The Wrong    ]