Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki SSD 250GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki SSD 250GB
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 20 Jul 2016 12:34:19 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 19 Jul 2016 10:35:37 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <nmkooq$fbi$2@node2.news.atman.pl>
 od Maciek <maciek@nospam.pl>  :
>Witam
>
>Czy zakup tanich wersji SSD, mam na myśli coś w rodzaju 250GB za około
>250zł ma sens, czy okaże się, że wydajność niewiele wyższa od
>mechanicznego, a szansa padnięcia po 2 latach wyższa? Szukam czegoś do
>starego laptopa i rozważam opcję zakupu SSD.

Nawet najtańszy dysk będzie wydajniejszy, ale "na oko" możesz tego nie
widzieć(dopiero po pomiarach ze stoperem w łapie ładnie widać
przewagę).
Moim zdaniem najbardziej liczy się gwarancja(5 lat jest ok, dwa do
dupy), potem wydajność w testach i na końcu cena(dobry dysk tej
pojemności to 300-450 brutto).