Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Problem z monitorem.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Problem z monitorem.
From: aL <bigalex@wp.pl>
Date: Tue, 31 May 2016 20:25:08 +0200
Mam dość leciwe Eizo 1901s podpięte jako drugi monitor przez
gniazdo DVI do karty NVidii. Monitor pracował bez problemów
przez ostatnie 5 lat, aż do dzisiaj. Odszedłem od biurka na
10 minut, a po powrocie monitor ma przyciemniony obraz,
odświeżanie ikon lub kursora trwa obecnie około 15-20 sekund,
obrazy statyczne są ledwo widoczne, przypominają trochę zużytą
kalkę maszynową. Po włączeniu monitora pojawiają się dwa pionowe
pasy, które po chwili znikają. Próbowałem już zmianę kabla, podłączyłem monitor pod drugi komputer - sytuacja bez zmian.
Jakieś wskazówki, co mógłbym zrobić lub info na temat najbardziej
prawdopodobnej przyczyny awarii?
Z góry dzięki za pomoc.
aL

--
There’s no normal life, Wyatt. There’s just life.