Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Darmowy proxy w Polsce

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Darmowy proxy w Polsce
From: Universis <universis@wp.pl>
Date: Tue, 31 May 2016 01:07:40 -0700 (PDT)
Poszukuję darmowego, ale niekoniecznie szybkiego serwera proxy w Polsce,
takiego jednak żebym wchodząc na niego z UK nie został odrzucony. Kupować mi
się nie opłaca - proxy będzie pracował ma osobnym profilu w Firefox, bardzo
sporadycznie - 2-3 razy w miesiącu, a chodzi mi o ściąganie filmików z onet.pl
, wp.pl z ciekawostkami - a te jak wiadomo - są niektóre dostępne tylko z
kraju, gdy  chcę z UK zobaczyć jakiś filmik to często dostaję taki widok :

                   http://republika.onet.pl/sorry.jpg
Proszę o jakąś pomoc w temacie - „zwiedziłem" sporo serwerów w tym „w3cache”,
ale takiego który by działał dla klienta z UK nie znalazłem.