Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Problem z monitorem.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Problem z monitorem.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 1 Jun 2016 20:37:35 +0200
Dnia Wed, 1 Jun 2016 16:29:46 +0200, aL napisał(a):

> Jasność miałem ustawioną pomiędzy 10-15%, ostatnio 20%. Dziś włączyłem
> monitor i obraz jest jeszcze ciemniejszy, więc zapewne masz racje z
> tym podświetleniem. Warto naprawiać, czy zbierać na nowy monitor?

I tak jesteś po gwarancji, a nie wiem, czy w serwisie EIZO w Polsce mają
jeszcze części do tego modelu. Raczej przymierzałbym się do nowego - np.
EV2450.

[ „Nawet dzikie zwierze może stać się naszym przyjacielem. Wystarczy tylko ]
[ trochę soli i pieprzu.”                               (Anthony Bourdain) ]