Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Problem z monitorem.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Problem z monitorem.
From: sczygiel@gmail.com
Date: Wed, 1 Jun 2016 08:50:39 -0700 (PDT)
W dniu środa, 1 czerwca 2016 16:29:46 UTC+2 użytkownik aL napisał:

> Jasność miałem ustawioną pomiędzy 10-15%, ostatnio 20%. Dziś włączyłem
> monitor i obraz jest jeszcze ciemniejszy, więc zapewne masz racje z
> tym podświetleniem. Warto naprawiać, czy zbierać na nowy monitor?
> aL

Zrób zdjęcie i je gdzieś wystaw. Po opisie mam wrażenie że padły linie
odświerzające i obraz nie jest poprawnie wyświetlany.
Padnięte podświetlenie nie powoduje jakichś problemów z obrazem statycznym. Po
prostu jest ciemniej albo całkiem ciemno ale pod światło obraz widać tyle że
bardzo ciemny i bardzo mało kontrastowy.
Ale odświeża się natychmiast.

Natomiast jak uszkodzone są tzw dekodery linii albo ich zasilanie to obraz
będzie taki wyblakły ale jasny.

Zrób filmik/zdjęcie i będzie można powiedzieć co jest.

W praktyce, uszkodzenie podswietlenia - naprawa moze sie oplacac.
Uszkodzenie dekoderów linii lub ich zasilania - może sie nie oplacac.

Bez foty porady jakie dostajesz są niezbyt precyzyjne.