Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Problem z monitorem.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Problem z monitorem.
From: aL <bigalex@wp.pl>
Date: Thu, 2 Jun 2016 19:57:09 +0200

Zrób zdjęcie i je gdzieś wystaw. Po opisie mam wrażenie
że padły linie odświerzające i obraz nie jest poprawnie wyświetlany.

No niestety masz rację. To samo zdiagnozowano mi dziś w serwisie.

Natomiast jak uszkodzone są tzw dekodery linii albo ich zasilanie to obraz
będzie taki wyblakły ale jasny.

Pierwszy raz miałem z tym do czynienia i nie wiedziałem, jak to opisać.
W sieci nie znalazłem zdjęć z podobną usterką.

W praktyce, uszkodzenie podswietlenia - naprawa moze sie oplacac.
Uszkodzenie dekoderów linii lub ich zasilania - może sie nie oplacac.

Dziękuję za zainteresowanie i pomoc. Monitora raczej nie będę już naprawiał, bo nie sądzę aby koszt robocizny i części był niższy
od ceny poleasingowych egzemplarzy tego modelu.
Pozdrawiam serdecznie
aL

--
There’s no normal life, Wyatt. There’s just life.