Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HP J110a

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HP J110a
From: "Kamil" <mospam@tlen.pl>
Date: Thu, 26 May 2016 17:56:17 +0200
Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał:

> MPC czy MPC-HC?

Mam oba. MPC-HC nie współpracuje z nakładką nawet w SP1.

> Ale jesteś pewien kondycji dysku zarówno fizycznej, jak i poprawności
> logicznej?

Pewności nigny do końca mieć nie można. Victoria pokazuje zero relokacji i
ogólnie good. Na SP1 jest dobrze. Problem był jakiś czas temu opsisywany. Z
tego co zrozumiałem M$ robił niośniki pod Intelem i to później gryzło się z
AMD. Tyle, że ja wześniej miałem sprzęt na Athlonach/Duronach i nie było
tego problemu. Obecnie dzieje sie to na AM2 LE 1155. Zaprzyjaźniony serwis
powiedział mi, że SP2 było kilka razy poprawiane i on powinien dać radę (ma
te poprawki).

I trochę z innej beczki. Mam drugi sprzęt z drugirj ręki z fakturą i
hologramem na Vistę. Migrowałem w dół do XP, ale z mojego nośnika. Da się
taki system zarejestrować/aktywować?

Pozdrawiam