Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HP J110a

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HP J110a
From: "Kamil" <mospam@tlen.pl>
Date: Sun, 29 May 2016 01:00:43 +0200
Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał:

> Można spytać o co chodzi z ową nakładką? Bo póki nie wiem, to nie mam jak
> zasymulować nawet.

Interfejs do regulacji jasności, kontrastu, nasycenia i czasem nawet
odcienia koloru.
> Ja piszę o strukturze logicznej. Victoria sprawdza sprzętowo.

Nie wiem jak to sprawdzić, ale ... Na świeżo sformatowany dysk, nowa, czysta
instalka. Bez dostępu do internetu, więc chyba można wykluczyć robactwo i
inne szkodniki. Po kolei zainstalowane drivery dedykowane do płyty i
systemu. I działa bez zakłóceń. Problemy zaczynają się po zaibstalowaniu
SP2.

Pzdr