Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HP J110a

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HP J110a
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 28 May 2016 15:33:32 +0200
Dnia Thu, 26 May 2016 17:56:17 +0200, Kamil napisał(a):

> Mam oba. MPC-HC nie współpracuje z nakładką nawet w SP1.

Można spytać o co chodzi z ową nakładką? Bo póki nie wiem, to nie mam jak
zasymulować nawet. :(

> Pewności nigny do końca mieć nie można. Victoria pokazuje zero relokacji i
> ogólnie good.

Ja piszę o strukturze logicznej. Victoria sprawdza sprzętowo.

> Na SP1 jest dobrze. Problem był jakiś czas temu opsisywany. Z
> tego co zrozumiałem M$ robił niośniki pod Intelem i to później gryzło się z
> AMD. Tyle, że ja wześniej miałem sprzęt na Athlonach/Duronach i nie było
> tego problemu. Obecnie dzieje sie to na AM2 LE 1155. Zaprzyjaźniony serwis
> powiedział mi, że SP2 było kilka razy poprawiane i on powinien dać radę (ma
> te poprawki).

Tu jestem zdziwiony, gdyż nigdy nie miałem problemów z działaniem
odtwarzania wideo na XP - czy to był system z SP1, 2 lub 3. Po prostu MPC-HC
czy VLC po prostu brały i odtwarzały. Gdyby nie odtwarzały, to bym się
wściekł.

> I trochę z innej beczki. Mam drugi sprzęt z drugirj ręki z fakturą i
> hologramem na Vistę. Migrowałem w dół do XP, ale z mojego nośnika. Da się
> taki system zarejestrować/aktywować?

Tu napiszę wprost - nie mam pojęcia.

[ I błąd przyda się na coś - przynajmniej na przestrogę dla drugich.       ]
[                                                            (A.M. Fredro) ]