Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HP J110a

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HP J110a
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 25 May 2016 12:43:32 +0200
Dnia Wed, 25 May 2016 12:08:17 +0200, Kamil napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Ryk"

> Jest właśnie problem, a nawet dwa. Komputer służy do obróbki filmów. Po
> zainstalowaniu SP2, MPC przestaje wczytywać napisy z pliku. Po zmuszeniu go
> w opcjach i ręcznym ładowaniu subtitle, nie integruje się z nakładką video.

MPC czy MPC-HC?

> Póki co to Intel. A na drugim z AMD na AM2 (bo na nim chciałem mieć
> możliwość używania nowszego softu) po zainstalowanie SP2 ciągle się sam
> restartuje, sprawdza dysk C znajdując na nim coraz więcej błędów i tak w
> kółko. Pomaga jedynie odtworzenie systemu z backupu (SP1).

Ale jesteś pewien kondycji dysku zarówno fizycznej, jak i poprawności
logicznej?

[ Nie pokonasz kobiety w kłótni, to niemożliwe. Nie wygracie, bo jeśli     ]
[ chodzi o kłótnię, to my mamy pod górkę. Bo my musimy mówić z sensem.     ]
[                                                             (Chris Rock) ]