Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Dysk Seagate wykryty błąd E49E9654 przez SeaTools for DOS, a po

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Dysk Seagate wykryty błąd E49E9654 przez SeaTools for DOS, a po zerowaniu znika błąd, reklamowanie dysku?
From: "maniek" <spam@spam>
Date: Thu, 26 May 2016 11:48:00 +0200
Jak to jest z tymi błędam.
Np dysk, który dostał potężnej czkawki 2TB ST2000DM001(stukanie głowicami w czasie zdarzenia co potwierdzało, że nie jest w stanie odczytać) były problemy z odczytem kilku plików, jeden w ogóle rozwaliło, przeskanowany programem SeaTools for DOS long testem, na końcu wywala błąd: E49E9654 - co teoretycznie jest powodem do reklamacji.
http://www.imagebam.com/image/67dc25486011117
http://www.imagebam.com/image/d7d6a3486011225
Oczywiście lista błędów tajne przez poufne więc do końca nie wiem co to oznacza ten błąd E coś tam. Po wyzerowaniu tego dysku dziwnym trafem już SeaTools nie zgłasza błędu gdy ponownie go się skanuje. Oczywiście w relokowanych sektorach dalej nabrużdżone - bo to już jest dla zwykłego śmiertelnika w smart niewymazywalne. Myślałem, że takie błędy Exxxxxxx to są błędy "twarde" bo przecież jakieś duperelki logiczne ten dlugi test powinien sobie sam naprawiać (?) a skoro wywala błąd E to już wygląda na poważniejszy problem.