Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] walkman->mp3 gdzie kupić w Polsce

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] walkman->mp3 gdzie kupić w Polsce
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Thu, 5 May 2016 05:52:41 +0000 (UTC)
Dnia 04.05.2016 Marsjanin <mars@marsjanin.tk> napisał/a:

> Szkoda.

Szkoda jak szkoda, teoretycznie sprzęt ciut mniej uniwersalny,
choć nikt Ci nie broni podłączyć wyjście słuchawkowe (posiada!)
do wejścia karty muzycznej i zgrywać ręcznie do wav.

No i potwierdzam, sprawdziłem- tylko zasilanie, wtyk okrągły
z dwoma tylko złączami, dmesg zgodnie z przypuszczeniem nic
nie wypisuje.

> Śmiej się śmiej, ale ja tam tak z metra *kodekowi* zawartemu w chipie za
> 5 złotych użytemu w takim ustrojstwie raczej bym nie ufał. Poza tym… WAV

Ja nie ufam, ja sprawdziłem- kontrola najwyższą formą zaufania.
Do moich celów ok- to ma być do digitalizacji kursów językowych
i audiobooków, muzyka tylko wyjątkowo.

> Się kiedyś w to pobawiłem, jak umiałem, na prośbę znajomego. Magnetofon
> Technics M14, kabel akurat miałem jeszcze nie na Cinche a na DIN do

Można się bawić, aczkolwiek do tego trzeba by mieć porządny sprzęt
jak sam piszesz (głowica, system przesuwu taśmy, tor audio w magnetofonie,
i porządne źródło (taśma chrom np.)). Kodek mp3 tu chyba akurat najmniej
psuje :-)

> 83447 za 170 zł, i nieco droższy, choć bez magnetofonu za 200 zł.

Przyzwoicie, gdybym nie kupił swojego może bym się zainteresował.

Pisząc na priv zmień domenę na gmail.