Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] walkman->mp3 gdzie kupić w Polsce

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] walkman->mp3 gdzie kupić w Polsce
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Wed, 4 May 2016 19:23:37 +0000 (UTC)
Dnia 01.05.2016 Marsjanin <mars@marsjanin.tk> napisał/a:

> Przyjrzyj się, przyjrzyj… Mój ma parę lat, przeleżał w szafie u kogoś.

Zobaczę jutro, ale wątpliwe- kabel połączeniowy to przelotka
usb na okrągłą wtyczkę- raczej tylko zasilanie.

> Sprzęt marki Lauson, model (chyba) CR101. Jako „konwersja do mp3” (co
> szumnie głosi napis na pudełku) służy… program Audacity, dołączony na
> płycie mini CD. :) Instrukcja w dużej mierze składa się ze zrzutów ekranu
> z Audacity. :)))

Ależ to doskonały pomysł- podpisuję się pod tym czterema kończynami.
Standardowa dźwiękówka plus Audacity (chętni mogą użyć swojego
ulubionego superprofesjonalnego-hifi-stereo programu) zamiast
nietypowego urządzenia z dedykowanymi sterownikami i oprogramowaniem
pod jedynie słuszny system operacyjny- co skutkowałoby nie tylko
niemożnością uruchomienia pod Linuksem, ale też np. pod nowymi
wersjami Jedynie Słusznego.

> Wyśmiewam to jako konwerter do MP3, ale samego sprzętu nie wyśmiewam, bo
> to moim zdaniem nawet na chwilę obecną lepszy pomysł, niż zgranie na
> kartę, jeszcze jako track01.mp3 itd. zapewne. Ja wolę sobie zrzucić

Z kartą ma tę zaletę, że jest autonomiczne- samo czasochłonne zgrywanie
robi się samo i nie wymaga kompa. Późniejsze pocięcie, odszumianie
czy otagowanie pójdzie sprawniej i można się tym zająć później,
a tymczasem materiał jest już gotowy do słuchania. I nie o muzykę
(a na pewno nie przede wszystkim) mi chodzi.

> kasetę do wave'a, pociąć, zflacować, otagować… No ale to ja. Rozumiem, że

Jasne, materiał z kaset ma takie SNR i dynamikę, że bez flaca ani rusz :-)

> Z ciekawostek, planuję kupno adapte… wrrróć, mówmy po polsku, gramofonu.
> Trafiłem na takie cacko – ma wiele wspólnego z omawianym sprzętem. Medion

A ile wynosi cołaska za ten sprzęt?

Pisząc na priv zmień domenę na gmail.