Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] [OT]Re: [OT] walkman->mp3 gdzie kupić w Polsce

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] [OT]Re: [OT] walkman->mp3 gdzie kupić w Polsce
From: m <mvoicem@gmail.com>
Date: Wed, 4 May 2016 15:34:32 +0200
On 01.05.2016 22:41, Marsjanin wrote:
> Z ciekawostek, planuję kupno adapte… wrrróć, mówmy po polsku, gramofonu.
> Trafiłem na takie cacko – ma wiele wspólnego z omawianym sprzętem. Medion
> MD 83447:
>
> [pdf] http://gg.gg/40prx
>
> Magnetofon też zawiera.

Miałem takie "cacko", tylko innej firmy i bez kaset. Po układzie
przycisków poznaje co najmniej pokrewieństwo.

I szlag mnie z jednej strony trafia, a z drugiej nadziwić się nie mogę,
że w handlu są takie urządzenia w których pilot nie ma regulacji głośności.

Wpadło by wam do głowy kupując samochód sprawdzić czy ma pedał gazu? :)

p. m.