Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] walkman->mp3 gdzie kupić w Polsce

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] walkman->mp3 gdzie kupić w Polsce
From: Marsjanin <mars@marsjanin.tk>
Date: Sun, 1 May 2016 20:41:46 -0000 (UTC)
Dnia Sun, 01 May 2016 19:13:30 +0000, Dominik Ałaszewski napisał(a):

> Z USB bierze chyba tylko prąd, brak widocznych oznak instalowania nowego
> sprzętu, ale przyjrzę się dokładniej.

Przyjrzyj się, przyjrzyj… Mój ma parę lat, przeleżał w szafie u kogoś.
Sprzęt marki Lauson, model (chyba) CR101. Jako „konwersja do mp3” (co
szumnie głosi napis na pudełku) służy… program Audacity, dołączony na
płycie mini CD. :) Instrukcja w dużej mierze składa się ze zrzutów ekranu
z Audacity. :)))

Wyśmiewam to jako konwerter do MP3, ale samego sprzętu nie wyśmiewam, bo
to moim zdaniem nawet na chwilę obecną lepszy pomysł, niż zgranie na
kartę, jeszcze jako track01.mp3 itd. zapewne. Ja wolę sobie zrzucić
kasetę do wave'a, pociąć, zflacować, otagować… No ale to ja. Rozumiem, że
czasem chce się mieć na już i kartę od razu wsadzić do telefonu, telefon
do kieszeni i słuchawki w uszy.

Z ciekawostek, planuję kupno adapte… wrrróć, mówmy po polsku, gramofonu.
Trafiłem na takie cacko – ma wiele wspólnego z omawianym sprzętem. Medion
MD 83447:

[pdf] http://gg.gg/40prx

Magnetofon też zawiera.

--