Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brakuje 25W - co robić?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brakuje 25W - co robić?
From: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>
Date: Thu, 24 Mar 2016 08:55:11 +0100
Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:54ca5000-aacf-42cf-ad4a-65bff01e0753@googlegroups.com...

Tak czytam o tych zmaganiach i się zastanawiam, czy jest sens się męczyć?
Uzywany laptok "biznesowy" taki jaki mam ja, czyli Fujitsu z i5, matową
matrycą i zewnętrzną grafiką, można dostać już za 7 stów. A sprzęt jest
naprawdę super, męczę go 5 lat i wygląda jak nówka.
Można jakiś skromniejszy model z tych poleasingowych, pewnie za 500 zł
da się kupić coś co wygląda, działa i nie jest szmelcem.
Wiem, że 5 stówek to może być duża kwota jak się ma wąski budżet,
ale może warto się spiąć, przejść się z czapką po rodzinie,
wysępić akonto przyszłych imienin itp. zamiast męczyć się ze starym strupem?

L.

Fajnie, zepsuł się zasilacz, radzisz zmienić komputer.
Jak rząd, prezydentowi strzeliła stara opona, będą kupować nowe samochody.

Pozdrawiam,
Marcin G.