Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brakuje 25W - co robić?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brakuje 25W - co robić?
From: Majka <kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com>
Date: Thu, 24 Mar 2016 05:38:16 -0700 (PDT)
W dniu czwartek, 24 marca 2016 13:16:25 UTC+1 użytkownik qwerty napisał:

> A za 60zł masz nowy zasilacz.

Słuchajcie, dyskusja jest świetna, ciekawa i budująca.
Dziękuję wszystkim - jesteście jak zawsze bardzo pomocni niezawodni!

Z mojej strony na ten moment jest decyzja:
podepnę słabszy sprawny zasilacz w miejsce psującego się tego o 25W
mocniejszego.
Starego klocka Paviliona używam wyłącznie do poczty i pracy w Word / Exel.

Teraz już jestem spakowana, na wylocie świątecznym, więc napiszę po powrocie.
Obiecuję napisać tu, na pl.comp.pecet czy zadziałało.
Pojawię się na grupie i dam znać 31/03 lub 01/04.

Życzę Wszystkim spokojnych świąt, działających zasilaczy i mokrego interfejsu.
oderwijcie się choć na te dwa dni od monitorów.
Do usłyszenia,

Majka