Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brakuje 25W - co robić?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brakuje 25W - co robić?
From: Jacek <krystian.mazurek@alektum.com>
Date: Thu, 24 Mar 2016 06:48:43 +0100
W dniu 2016-03-23 o 11:14, Majka pisze:
Wlutowanie nowego nie wchodzi w grę:
- zasilacz jest nierozbieralny (klejony czy zgrzewany, brak jakiejkolwiek śrubki
- nie mam lutownicy
- nie potrafię lutować - nigdy tego nie robiłam
3 x się nie zgadzam. Nie dalej, jak dwa tygodnie temu miałem to samo z moim zasilaczem. Udało się go rozebrać bez większego uszczerbku dla obudowy i bez pokaleczenia palców ;-)
Przewód po skróceniu przylutowałem i działa dalej, jak nowy.
Na wszelki wypadek nie sklejałem obudowy z powrotem, ale ścisnąłem ją opaską termokurczliwą. Daj komuś, kto potrafi lutować i ma jakiś zmysł techniczny aby rozkleił obudowę bez demolki.
Jacek
PS a co do używania tego słabszego zasilacza, to musisz spróbować, być może wystarczy, ale tego zdalnie nie sposób stwierdzić. Mój laptop pobiera od 30 do 80 W mocy zależnie od tego, co się robi.