Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brakuje 25W - co robić?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brakuje 25W - co robić?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Tue, 22 Mar 2016 21:31:05 +0100
W dniu 2016-03-22 o 20:58, qwerty pisze:
Użytkownik "Irokez"  napisał w wiadomości grup
W każdym razie 65W starczy przy braku dodatkowej mocnej karty grafiki
GeForce na pokładzie.

To po co producent dał taki zasilacz, skoro słabszy wytrzyma obciążenie.
Wymiana przewodu nie jest też taka łatwa - większość zasilaczy jest
klejona.

A skąd mogę wiedzieć? Może to jakiś wypasiony model?

Do Della D631 z Turionem 64 x2 TL-50 i grafiką AMD cośtam mam zasilacz 65W. Jeśli jest jeszcze stacja dokująca to 90W.
Niech poda dokłądny model to się sprawdzi

Tutaj przykładowy DV6000 z zasilaczem 65W:
http://support.hp.com/us-en/product/hp-pavilion-dv6000-entertainment-notebook-pc-series/1842153/document/c00757958/

--
Irokez