Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brakuje 25W - co robić?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brakuje 25W - co robić?
From: Majka <kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com>
Date: Wed, 23 Mar 2016 03:14:00 -0700 (PDT)
W dniu wtorek, 22 marca 2016 16:00:49 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

> Co to znaczy że trzeba kombinować? to że nie łączy wtyczka, gniazdko
> czy przełamany kabel to nie znaczy że zasialacz umarł. Może wystarczy
> uciąć kabel i dosztukować nowy.

Kombinować trzeba z ułożeniem kabelka wychodzacego z zasilacza wchodzącego do
laptopa. Obracać nim, przesuwać, poruszać - jest przerwany, i to prawdopodobnie
w kilku miejscach.
Wlutowanie nowego nie wchodzi w grę:
- zasilacz jest nierozbieralny (klejony czy zgrzewany, brak jakiejkolwiek śrubki
- nie mam lutownicy
- nie potrafię lutować - nigdy tego nie robiłam

> Możesz ale w ten sposób, że przez noc ładujesz wyłączony laptop do pełna
> i dopiero włączasz. Bo w czasie ładowania baterii laptop
> pobiera 4A a potem juz tylko około 1.5A

To już coś. Dziękuję za podpowiedź.

> Na allegro zasilaczy jak mrówków.

Widziałam. Około 40/50 zł, plus wysyłka.
Ale widziałam też ile kosztuje taki HP jak mam - jest o 50 zł droższy od nowego
zasilacza. I dlatego nie chcę ładować sie w koszty zasilacza do starego
komputera, w którym coraz więcej rzeczy nie działa (nie ma dźwięku, nie działa
napęd CD, całość żenująco powolna).

Majka