Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brakuje 25W - co robić?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brakuje 25W - co robić?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Tue, 22 Mar 2016 16:00:46 +0100
Majka pisze tak:

> oryginalny, konający, trzeba kombinować, żeby podawał zasilanie,
> parametry: 19V 4,74A 90W

Co to znaczy że trzeba kombinować? to że nie łączy wtyczka, gniazdko
czy przełamany kabel to nie znaczy że zasialacz umarł. Może wystarczy
uciąć kabel i dosztukować nowy.

> Czy mogę powyższy zasilacz zastąpić nowym, sprawnym zasilaczem o
> następujących danych: 18,5V 3,5A 65W ?

Możesz ale w ten sposób, że przez noc ładujesz wyłączony laptop do pełna
i dopiero włączasz. Bo w czasie ładowania baterii laptop
pobiera 4A a potem juz tylko około 1.5A

> Oba sa tej samej firmy, oba mają taki sam wtyk o tym samym
> układzie +/-. Mogę użyć tego słabszego, czy lepiej nie ryzykować?
> Laptop to stary HP Pavilion DV6000.

Na allegro zasilaczy jak mrówków.

http://allegro.pl/nowy-zasilacz-hp-pavilion-dv6000-dv6500-dv6700-h9k-i4867944591.html
http://allegro.pl/listing/listing.php?bmatch=base-relevance-ele-1-5-0229&search_scope=&string=zasilacz%20HP%20Pavilion%20DV6000