Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [LOT] wirusy, spam i adware

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [LOT] wirusy, spam i adware
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Mon, 25 Jan 2016 01:14:47 +0100
W dniu 2016-01-23 o 23:23, Animka pisze:
W dniu 2016-01-23 o 21:01, JaNus pisze:

dodam tytułem smaczku - pewną ciekawostkę: gdy używałem
Kaspersky'ego, to w tygodniu potrafił nawet i 25 razy sygnalizować
coś, co określał jako:
"Nastąpił atak na port nr xxx" - i komunikat, że atak zablokował.

Kaspersky to program Rosjanina. Nigdy bym tego programu nie zainstalowała.

Jako że nie każdy Rosjanin jest funkcjonariuszem (jeszcze), to trzeba tu sprecyzować, że Kaspersky (jak słyszałem) - pracował dla instytucji, która zajmuje się zbieraniem, i przetwarzaniem informacji - delikatnie pisząc. Informacja rzecz cenna, wiele firm zbiera i przetwarza, ale ta, w której on pracował - dała mu z wdzięczności stopień pułkownika. Tak więc masz rację, że wydawanie się na łaskę, i niełaskę programu, który może z naszym komputerem zrobić prawie wszystko, jest, przy takim "drzewie genealogicznym" - mocno ryzykowne. No ale nie widziałem żadnych wiarygodnych "kwitów" na to, to może i on cywil zwykły.

Dobre rady nic nie kosztują

   i przeważnie warte są
                swojej... ceny!