Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [LOT] wirusy, spam i adware

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [LOT] wirusy, spam i adware
From: pioruns <cvbehaf@b2.cy>
Date: Sat, 23 Jan 2016 15:47:18 +0000
On 23/01/16 09:04, Trybun wrote:
> Przez kilkanaście lat zdarzyło mi się jeden jedyny raz złapać wirusa
> który mi rozłożył kompa. I paradoksalnie, było to w czasie kiedy miałem
> zainstalowanego (płatnego) antywirusa. I od jakiś 10 lat nie używam.
> Tylko firewall. Przy transakcjach bankowych wirtualna klawiatura. Win XP
> chodzi w super kondycji. Raz na kilka lat robię reinstalkę konserwacyjną
> i to wszystko.

I u mnie podobnie, ostatni raz miałem wirusa w czasach Windows 2000, to
był wirus który właził do folderów poprzez widok interaktywny czy jak to
się tam nazywało, zarażał wszystkie pliki HTML w kompie. Pozbyłem się go
łatwo. Od tamtego czasu ani jednego wira nie miałem, a przez wszystkie
edycje Windows przeszedłem. Teraz w sumie używam w większości Linuksa.
Jak się nie umie posługiwać komputerem no to wirusów się pozbyć nie da,
jaki user taki komp... (to do autora tematu)

--
pozdrawiam,   pioruns