Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [LOT] wirusy, spam i adware

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [LOT] wirusy, spam i adware
From: Trybun <chgv@rw.cb>
Date: Sat, 23 Jan 2016 10:04:59 +0100
wiem,że pewnie NIkt tu nie zdradzi swoich tajemnic, ale i tak zapytam...

jak Panowie walczycie z wirusami i syfem przyklejającym sie do przeglądarek?

znam tylko taki program adwcleaner...

mam kompa z wirusami i z zasyfioną przeglądarką... co byście radzili? pogadajmy!

Przez kilkanaście lat zdarzyło mi się jeden jedyny raz złapać wirusa który mi rozłożył kompa. I paradoksalnie, było to w czasie kiedy miałem zainstalowanego (płatnego) antywirusa. I od jakiś 10 lat nie używam. Tylko firewall. Przy transakcjach bankowych wirtualna klawiatura. Win XP chodzi w super kondycji. Raz na kilka lat robię reinstalkę konserwacyjną i to wszystko.