Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Fri, 8 Jan 2016 00:28:22 +0100
" ąćęłńóśźż" <nie@dla.spamerow> wrote in message news:n6llnt$2la$1@node2.news.atman.pl...
telewizor (U50S6806S) teoretycznie jest 'smart', ale klipy youtube
odtwarza w max 360-480p i na ekranie 4k wyglada to slabo samo odpalenie
aplikacji w tv tez trwa zdecydowanie za dlugo (chociaz jako tv i
odtwarzacz z usb zdecydowanie moge polecic, w tej cenie nie ma chyba zadnej
konkurencji) co podlaczyc do tv po hdmi zeby ogladac plynnie youtube w
1080p oraz korzystac ze skype?
Mam dwa pytania:
* TV po ethernecie, czy po wi-fi?

po wifi, ethernet tez jest

* Jak z TV wybrać (wyszukać) z YouTube filmy tylko o wysokiej rozdzielczości
(powiedzmy od 720 p w górę)? W moim HU6900 takiej opcji w ogóle nie widzę
(może nie umiem znaleźć - mam na myśli YT jako aplikację SmartTV, a nie
wchodzenie na YT.com przez przegladarkę co owszem działa, ale jest mocno
upierdliwe) Z kolei w tunerze Ariva 253 niby jest w menu opcja 720, ale i
tak nie działa (wyszukuje wszystko).

nie wiem, u mnie czas odpalania aplikacji i czas zbuforowania filmu jest
koszmarnie dlugi - od dobrze ponad minuty do dwoch

nie bede z tym walczyl tylko podepne cos dedykowanego

--
http://db.org.pl/