Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
From: "jakson" <john.smith@example.org>
Date: Fri, 8 Jan 2016 15:25:32 +0100
musialbym zmierzyc ale na oko 30-40 sekund

U mnie yt odpala sie ok. 5-10 sekund, ale uwazam, ze to i tak dlugo.
Material odpala sie w HD z automatu - nawet nie wiem czy moge to zmienic.
Moze u Ciebie zasysa mniejsza rozdzielczosc z powodu zbyt wolnego lacza?

PS
Trzeba bylo kupic normalny telewizor normalnej firmy
a nie jakies wynalazki 4k wynalazkowatej firmy.
Zreszta przy 50" z odleglosci 3-4m nie da sie rozroznic 720 od 1080, nie wspominajac o 4k.