Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Fri, 8 Jan 2016 17:21:02 +0100
W dniu 2016-01-08 o 12:31, Poldek pisze:

Naprawdę odtwarza płynnie z YT w trybie pełnoekranowym na ekranie FullHD
i z filmem opisanym jako 1080p ?

...i co z materialem 1080p @ 60fps (H.264, H.265)?

Nie bawiłem się w testy analizujące jakim dokładnie kodekiem, co jest
zakodowane i ile ma klatek/sek. Włączam, puszczam i działa. Na razie nie
napotkałem takiego, który by się wyraźnie ciął. Przy odrobinie wysiłku
pewnie taki by się znalazł. Owszem, zdarzają się czasem przycięcia na
starcie, ale to spowodowane raczej tym, że na nadąża na początku z
buforowaniem materiału ciągniętego z internetu. Po pierwszej czkawce
dalej leci normalnie.
Przypominam, że moje Raspberry to jest model, z czterordzeniowym CPU i 1
GB RAM. Od paru dni mam na nim Kodi 6.0. Wcześniej 5.0.8.

Dzięki za informację.
Ja bawiłem się pierwszą wersją maliny (jeden rdzeń, 700MHz) i tam to
czasami nie wyrabiał się z wyświetleniem jednej klatki na sekundę.

Pozdrawiam