Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
From: ToMasz <Nieczytam@orange.pl>
Date: Thu, 07 Jan 2016 09:27:55 +0100

co podlaczyc do tv po hdmi zeby ogladac plynnie youtube w 1080p oraz
korzystac ze skype?

ja też miałem taki problem i padło że kupię pudełko z hdmi i androidem. Tyle że prędkość takiego "pudełka" pozostawia wiele do życzenia. no więc wpadłem na pomysł aby do plecków TV przymocować laptopa z rozbitym ekranem. Niestety wtedy laptopów nie było na allegro, więc kupiłem płytę główną zhdmi. dysk i zasilacz miałem, klawiaturę bezprzedwodwą też. tak więc za 150 zł zrobiłem taki "smart" ze mucha nie siada. całośc była przymocowana do tego uchwytu którym był mocowany TV do ściany.
Zastanów się nad lapkiem z rozbitym ekranem
ToMasz