Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
From: WAM <nospam@nowam.nopl.pl>
Date: Thu, 07 Jan 2016 21:22:49 +0100
On Thu, 7 Jan 2016 18:13:45 +0100,  ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
wrote:

>Kurczę, u mnie klawiatura jest u góry, wyszukane filmy pojawiają sie u dołu, a
>przełącznika "wszystkie" "HD" nie widać :-((
W nowszym TV jest taki układ o jakim piszesz:
http://2.bp.blogspot.com/-vOSggMT2aSQ/VWCKKX8kU5I/AAAAAAAAje0/drSxQyG9yPo/s1600/dsc09562.picasaweb.jpg
I tam nie widzę opcji filtrowania do HD, więc chyba popsuli :(

>Chętnie bym zobaczył zrzut ekranu (fotkę?).
W starym jest tak: http://fotowrzut.pl/Y6VCD2K8CD
Wpisałem "test" i mimo domyślnie wybranego "Wszystkie" pokazało same
materiały w HD no ale jeśli we "Wszystkie" jest mix to po przejściu na
HD faktycznie zostaje tylko dobry materiał.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl