Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] chmura 500GB [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] chmura 500GB [cross]
From: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Date: Wed, 14 Oct 2015 08:37:26 +0200
rs wrote in <news:561de99c$0$1697$c3e8da3$f017e9df@news.astraweb.com>
> dzieki, ale takie rozwiazania mnie nie interesuja. to ma byc prosta
> aplikacja webowa jaka ma np. google drive, albo mediafire. bez zadnego
> szyfrowania, bez cudowania, tyle ze darmowa, ale widac, ze nikt z
> wyjatkiem chinczykow, nie udostepnia 500GB za free.

O dziwo Google zwraca jakies wyniki na pytanie "unlimited webhosting free".
Nie liczylbym jednak na to, ze "dadza zyc tak spaslemu kontu"...
www.grendelhosting.com
www.guhat.com
www.googiehost.com/freehosting.html

Na mysl przychodzi mi jeszcze http://pl.wikipedia.org/wiki/Peer2Mail ale to
rowniez nie bedzie prostym, wygodnym rozwiazaniem. Rodzime portale niby
oferuja konta o nielimitowanej pojemnosci, nie sadze jednak, ze zniosa
uzytkownika zabierajacego 500GB. Bodajze tez wykrywaja tego typu aplikacje
i blokuja konta.

W ubieglym roku powstal http://hive.im - bezplatny serwis o nieograniczonej
pojemnosci. Niedawno temu stal sie platny, widze teraz nawet ogloszenie o
nadchodzacej eutanazji. Nieograniczona pojemnosc nie sluzy widac bezplatnym
hostingodawcom...

Moze ktos z tej grupy ma subskrybcje Office 365? Zapewnia to 1 TB w
OneDrive.
http://products.office.com/pl-pl/compare-microsoft-office-products
--
Pozdrawiam