Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Konwersja bazy danych?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Konwersja bazy danych?
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Wed, 14 Oct 2015 08:52:24 +0200
Witam.
Mam pytanie dotyczące konwersji bazy danych z formatu *.dbf do pliku *.xls.
Program w którym działa ta baza nie posiada możliwości eksportu na
zewnątrz, dlatego musze posiłkować sie innym konwerterem. Natomiast program
do którego bedzie importowana baza wciąga bez problemu dane w formacie
*.xls. Jednocześnie będę miał mozliwość porawy niektórych danych w
poszczególnych polach - tam gdzie sa błędne dane.

Poleci ktoś jakiś program do takiej konwersji? Mozliwie free lub jak
najmniejszym kosztem.

--
...::: WISKOLER :::...
- Wy się, Stirlitz, jeszcze doigracie przez te odciski palców! -