Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] chmura 500GB [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] chmura 500GB [cross]
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 15 Oct 2015 22:20:22 +0200
Dnia Wed, 14 Oct 2015 07:46:35 -0400, rs napisał(a):

> przeczytaj to co zostalo napisane juz w tym watku. myslisz, ze bede
> udostepnial moje skromne polaczenie kablowe, do pobierania plikow video
> HD i ci ktorzy beda pobierac, beda z predkosci transferu zadowoleni?
> dzieki za sugestie, ale to nie jest dla mnie rozwiazanie. <rs>

To sprawdź ile będzie kosztować hosting na taką ilość danych. No chyba, że
główną zasadą jest „nie da się”. Ale skoro się nie da zapłacić, to nie
będzie się jak dostawać do plików.

[ Rozczarowanie: Kiedy czasem myślisz, że los się do ciebie uśmiechnął,    ]
[ a ty go po prostu rozśmieszyłeś.                       (demotywatory.pl) ]