Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] chmura 500GB [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] chmura 500GB [cross]
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 17 Oct 2015 11:23:44 +0200
Dnia Thu, 15 Oct 2015 17:40:05 -0400, rs napisał(a):

> oni nie kombinuja. to artysci i dziennikarze. oni chca miec dostep do
> plikow i ich wiecej nie interesuje.

Cudownie. Spytaj, czy artyści i dziennikarze swoje prace za darmo oddają.
Nie? Chcą na tym zarabiać? Ohmujborze. Jak to tak?

> tez tak nie raz robilem, ale juz mi sie odechcialo. <rs>

Ja robiłem raz. Jak był problem ciężki i „ale ja wszystko robiłam zgodnie z
instrukcją” (a ja w logach widzę, że mhm jasne), to godzina mojej pracy
kosztuje tyle i tyle. Och jak szybko się okazywało, że instrukcję wystawioną
da się przeczytać ze zrozumieniem.

[ Tak śmierdzą tylko pingwiny i niektóre zakonnice.                        ]
[                                              (Król Julian, „Madagaskar”) ]