Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] chmura 500GB [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] chmura 500GB [cross]
From: Robert Winkler <noone@nowhere.org>
Date: Wed, 14 Oct 2015 13:39:11 +0200
W dniu 14.10.2015 o 12:52, rs pisze:
On 10/14/2015 3:41 AM, m wrote:
W dniu 14.10.2015 o 08:37, astro pisze:
rs wrote in <news:561de99c$0$1697$c3e8da3$f017e9df@news.astraweb.com>
dzieki, ale takie rozwiazania mnie nie interesuja. to ma byc prosta
aplikacja webowa jaka ma np. google drive, albo mediafire.

Ale wejść na FTP to żadna filozofia, zwłaszcza pod windowsem.
Przeciąganie i tak dalej.

p. m.

dla niektorych z nich to jest filozofia i nie wszyscy sa na windows,
chyba wiekszosc to makowkowcy.
i gdzie ten ftp mialby stac? kto mialby udostepniac zasoby, skoro
zadnemu z nich nie chce sie oplacic nawych marnych 5$ miesiecznie na
hosting plikow? <rs>

Postaw to u siebie w domu.

Zwykle dostawna internetu oferuje klientom za darmo
jeden publiczny adres IP.
Nawet gdyby nie było by to IP stałe, tak jak u mojego providera,
to możesz użyć usługi dynamicznego DNS'a (No-IP, DynIP, itp.)
i tam zdobyć za darmo nazwę pod którą będzie krył się twój dynamiczny IP
Routery mają już zwykle wbudowaną funkcje powiadamiania tych serwerów
w przypadku zmiany publicznego IP,
ale jeśli twój router tego nie potrafi,
to masz w sieci programy służące do tego.

--
Robert