Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Na czym archiwizować?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Na czym archiwizować?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 08 Oct 2015 21:26:20 GMT
Witaj  (c)RaSz, 08 paź 2015 w
news:561663b9$0$8382$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Użytkownik "ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał w
>:
>: >
>: > (...)
>: > Chmura 100 GB kosztuje 2$ za miesiąc.
>:
>:
>: a czy są mniejsze darmowe chmury? chomik odpada, pomimo że jest
>: darmowy i ma nieograniczoną powierzchnie, to prędzej czy później go
>: zamkną. ToMasz
>

> No ale "do zamknięcia" możesz z niego korzystać, wszak nie skasują
> [...]
W przypadku takiego serwisu nie zdziwiłbym sie nagły shutdown. Przy
okazji warto sprawdzić ich regulamin. A poza tym:
http://di.com.pl/chomikujpl-trafi-na-celownik-amerykanskich-wladz-riaa-
tego-chce-53377
Sam od dawna trzymam tam różne prywatne rzeczy :) i tak od lat myślę
sobie, że prędzej czy później go zamkną...he he