Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Na czym archiwizować?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Na czym archiwizować?
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 8 Oct 2015 15:53:11 +0200
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w
news:56161277$0$603$65785112@news.neostrada.pl ...
:W dniu 2015-10-08 o 08:50, Poldek pisze:
: >
: >> (...)
: >> Nikt nie wspomniał jeszcze o chmurze.
: >
: > Jak nie wspomniał, jak wspomniał już w
: > news:56110f25$0$27519$65785112@news.neostrada.pl
:
: Ten link to niby do czego?
: Bo u mnie do niczego.
:

Żadne *strona* WWW pod tym się nie kryje, sznureczki tego typu otwierają
wyłącznie czytniki grup usenetowych, a i to — nie wszystkie. Otwiera
Thunderbird, no i Ou. Exrs też, ale... Ale np. mój ver. 6.00.2900.5512 onegdaj
robił to szparko, po czym... przestał! Dlaczego? Podejrzewam "poprawkę"
MałegoMiękkiego, taką, coby mi nie było "za dobrze"... Ale może ktoś zna jakiś
powód bardziej prozaiczny, i pomoże mi usunąć ten mankament, dosyć dla mnie
wq***jący...

--
Jestem racjonalistą, i to na więcej, niż sto procent. Dlatego, gdy widzę ślady
kopyt, którym towarzyszy natrętny zapach siarki - wzywam fachowca: egzorcystę!