Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Na czym archiwizować?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Na czym archiwizować?
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 9 Oct 2015 09:48:27 +0200
9 października 2015 01:48 Użytkownik
"Adam" <a.g@poczta.onet.xxx> napisał w
news:mv6vcj$o58$1@usenet.news.interia.pl ...
: : > :
: >> (...):
:
: Ja bym Onetowi nie ufał.
:
: Miałem u nich wykupione mailowe konta komercyjne
: tak gdzieś ok. 1996,
: może 1997 roku - zamknęli bez ostrzeżenia.
: Miałem konta bezpłatnie - też polikwidowali.
: Usługi hostingowe znikały, strony www też.
:
: Ale to było trochę już czasu temu, może się poprawili.
:
: --
: Pozdrawiam.
:
: Adam
:

A to ci ciekawostka: wszak Twoja wiadomość jest sygnowana e-adresem (w zwrotce)
onetowym właśnie. No, ale to może taka Twoja anty-spamowa ściema... Natomiast ja
mam u nich zarówno email, jak też i stronkę, i nie narzekam. Nie pamiętam tylko
"od kiedy", ale zdaje się, że od momentu jak padł polbox, jeśli ktoś zna tą
datę, to może podpowie.

--
Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom  -  zależy ZNACZNIE bardziej.