Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Na czym archiwizować?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Na czym archiwizować?
From: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Fri, 9 Oct 2015 06:21:23 +0000 (UTC)
Dnia 08.10.2015 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał/a:

> Usługa Chmury to nie jest lokalny NAS czy serwerek.

To jest "I". Dodatkowo, redunancja lokalnego serwerka.

> Zaleta jest jedna. Mam do niej dostęp gdziekolwiek bym nie
> przebywał pod warunkiem że mam internet.
> Tyle że przy archiwizacji to zaleta nieprzydatna.

Nieprawda. Zaletą wykorzystywania chmury do archiwizacji
jest to, że jest fizycznie poza obszarem archiwizowanym
(np. mieszkaniem). I jak ci się np. spali mieszkanie
razem z komputerem, NASem i DVD-RAM w szufladzie,
to dane z chmury sobie zgrasz.

--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.