Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Na czym archiwizować?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Na czym archiwizować?
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 9 Oct 2015 10:05:42 +0200
W dniu 2015-10-09 o 09:48,   (c)RaSz pisze:
9 października 2015 01:48 Użytkownik
"Adam" <a.g@poczta.onet.xxx> napisał w
news:mv6vcj$o58$1@usenet.news.interia.pl ...
: : > :
: >> (...):
:
: Ja bym Onetowi nie ufał.
:
: Miałem u nich wykupione mailowe konta komercyjne
: tak gdzieś ok. 1996,
: może 1997 roku - zamknęli bez ostrzeżenia.
: Miałem konta bezpłatnie - też polikwidowali.
: Usługi hostingowe znikały, strony www też.
:
: Ale to było trochę już czasu temu, może się poprawili.
:
: --
: Pozdrawiam.
:
: Adam
:

A to ci ciekawostka: wszak Twoja wiadomość jest sygnowana e-adresem (w zwrotce)
onetowym właśnie. No, ale to może taka Twoja anty-spamowa ściema... Natomiast ja

Korzystam z news.interia.pl, więc niejako z konieczności.
Wcześniej korzystałem z news.onet.pl, ale końcem 2011 też go zamknęli.

mam u nich zarówno email, jak też i stronkę, i nie narzekam. Nie pamiętam tylko
"od kiedy", ale zdaje się, że od momentu jak padł polbox, jeśli ktoś zna tą
datę, to może podpowie.

Musiałbym zobaczyć do starego programu, kiedy kupowałem komercyjne konta mailowe na onecie. Prawdopodobnie w przedziale 1996-1998. Działały rok, może półtora. Miały 15MB :) Później się zniknęły "z powodu rozbudowy i modernizacji struktury internetowej". Nie udało się już przywrócić. Były to domeny waw.onet.pl.

--
Pozdrawiam.

Adam