Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płyta startowa Visty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płyta startowa Visty
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 8 Oct 2015 18:39:34 +0200
Dnia Thu, 8 Oct 2015 15:52:05 +0200, Cavallino napisał(a):

> Tak, zdecydowanie, wrzuć linka.
> Dzięki za uczynność.

Po prostu jeszcze mam pudełko z Vistą. I choć klucz mam do Visty Home
Premium x86 tak instalacyjna wersja sprawdzona pod VMware pozwala wybrać
wersję instalowaną. Nie podajesz klucza, wybierasz wersję którą masz (Home
Basic w Twoim przypadku), aktywację robisz później. To jest ISO z
oryginalnej płyty z wersji BOX - będzie trzeba, to Ci fotę wystawię. :)

Jeżeli to chcesz stawiać na jakimś laptopie, gdzie jakiś OEMowy klucz ma
działać - to ja nie odpowiadam, czy to pójdzie, bo po prostu nie wiem. Ale
ISO z owej płyty (uważaj, bo to obraz Visty, która nawet SP1 nie ma
wkompilowanego) - proszę uprzejmie.

https://www.dropbox.com/s/hnajllv8wbl70kd/Windows%20Vista%20PL%20x86.iso?dl=0

[ Przekonania są bardziej niebezpiecznymi wrogami prawdy niż kłamstwa.     ]
[                                             (Friedrich Wilhelm Nietsche) ]