Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płyta startowa Visty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płyta startowa Visty
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 7 Oct 2015 23:56:00 +0200
Dnia Wed, 7 Oct 2015 23:15:02 +0200, Cavallino napisał(a):

> Problem w tym, że nie mam płyty bootowalnej z tą Vistą, tylko właśnie
> chcę ją zrobić.
> A jakiekolwiek przeróbki innych bootowalnych iso i wrzucanie do niego
> plików z instalki Visty nie powodują bootowania tak utworzonej płyty.

Czym edytujesz? Bo to też istotna kwestia. Poza tym:
http://jimcofer.com/personal/2010/06/22/windows-vista-making-a-%E2%80%9Cuniversal-install%E2%80%9D-disc/

Home Basic raczej nie mam, ISO z Ultimate chyba gdzieś jeszcze mi tkwi. To
mogę popróbować z edycją i stawianiem na wirtualnej maszynie, żeby sprawdzić
co i jak, a potem Ci ewentualnie wystawić.

[ It's better to reign in hell than serve in heaven.                       ]
[                                                            (John Milton) ]