Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płyta startowa Visty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płyta startowa Visty
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 8 Oct 2015 18:39:34 +0200
Dnia Thu, 8 Oct 2015 15:53:14 +0200, Cavallino napisał(a):

> Ona się bootuje, ale po wymianie plików nie może znaleźć bootmgr.
> Wnioskuję że w boot sektorze jest wskazywany jakiś konkretny, a inny mu
> się nie podoba.

Teraz powinieneś mieć problem z głowy - nagrać ISO, ewentualnie pendrive'a z
niego zrobić. Tylko ostrzegam - jak braknie sterowników, to braknie. Bo to
ISO jest z Vistą bez SP1 nawet. :)

[ Co jak co, ale trzy życzenia dżin z butelki zawsze spełnia: dziewczyny   ]
[ są piękniejsze, kumpli jest więcej i zaczynamy umieć śpiewać...          ]
[                                                     (znalezione w necie) ]