Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Reinstalacja Windows7 (było: Płyta startowa Visty)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Reinstalacja Windows7 (było: Płyta startowa Visty)
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 9 Oct 2015 22:28:24 +0200
Dnia Fri, 9 Oct 2015 12:52:21 +0200, Cavallino napisał(a):

(ciach…)
> Dzięki wielkie, pomogło i nawet mój klucz OEM przyjmuje.

Cieszy mnie to niezmiernie. :)

> [...]
> przestał się uruchamiać.
>
> On ma na drugiej partycji folder AddRecovery (czy jakoś tak), udało się
> raz z niego reinstalować system (wyskoczyła taka opcja w narzędziach
> odzyskiwania po wciśnięciu F8 przy uruchamianiu Windowsa), więc jest tam
> wszystko co potrzeba tzn. Windows 7 Starter, Office Starter czy
> sterowniki i soft Toshiby.
>
> Pytanie, jak to wykorzystać po wymianie dysku?
>
> Jest jakiś sposób żeby taki soft z folderu Toshiba Recovery uruchomić z
> czystego dysku?
> Czyli np. z partycji znajdującej się albo na dysku USB, albo na drugiej

Czyli ten dysk jeszcze działa, czy umarł w butach i się nie czyta? Jeżeli
nie zrobiłeś nośników recovery / obrazu dysku zanim padł, to w zasadzie masz
pozamiatane.

[ You only have to understand something if it needs an explanation.        ]
[                             ("House M.D. 5e01 Dying Changes Everything") ]