Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] jaką kartę graficzną warto kupić?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] jaką kartę graficzną warto kupić?
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Wed, 30 Sep 2015 18:17:02 +0200
witam
pytanie jaką kartę warto kupić na pozór jest śmieszne. Jednemu wystarczy karta do wyświetlania pulpitu innemu taka która teraz kosztuje co najmniej tysiaka. ja jednak, opierając się o dane z benchmarka gpu, poszukałem która karta ma najwięcej punktów w 3dmarku i kosztuje jak najmniej. Oczywiście punktów w granicach rozsądku i złotówek też. z tańszych modeli wyszło mi że najlepszy będzie radeon4850 (7tyś w 3dmark11), kosztujący czasami tylko 65zł. Czy ktoś z Was nie przerabiał podobnego porównania ze znacznie droższymi używanymi kartami graficznymi? Takimi za 300-500zł? Od razu dopowiem że łączenie 2 razem, albo potwory pożerające 150wat - nie wchodzą w grę.
Pozdrawiam
ToMasz