Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaką kartę graficzną warto kupić?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaką kartę graficzną warto kupić?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 30 Sep 2015 19:31:45 +0200
Dnia Wed, 30 Sep 2015 18:17:02 +0200, ToMasz napisał(a):

> witam
> pytanie jaką kartę warto kupić na pozór jest śmieszne. Jednemu wystarczy
> karta do wyświetlania pulpitu innemu taka która teraz kosztuje co
> najmniej tysiaka. ja jednak, opierając się o dane z benchmarka gpu,
> poszukałem która karta ma najwięcej punktów w 3dmarku i kosztuje jak
> najmniej. Oczywiście punktów w granicach rozsądku i złotówek też. z
> tańszych modeli wyszło mi że najlepszy będzie radeon4850 (7tyś w
> 3dmark11), kosztujący czasami tylko 65zł.
> Czy ktoś z Was nie przerabiał podobnego porównania ze znacznie droższymi
> [...]

Tylko wiesz, że nowsze karty poza obsługą paru kolejnych technologii (i nie
chodzi tylko o DirectX) najczęściej mają - przy takiej wydajności prądowej,
jak staruszek 4850 - wyższą wydajność obliczeniową?

[ Uchodzić za idiotę w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza.           ]
[                                                     (Georges Courteline) ]