Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] bezprzewodowe myszki logitech

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] bezprzewodowe myszki logitech
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 29 Sep 2015 23:57:14 +0200
Użytkownik "ww" napisał w
news:mudppg$8ou$1@dont-email.me ...
: (...)
:
: 2 przyciski po lewej działają zdecydowanie zbyt miękko. Używam
: ich bardzo często a tu po prostu nie czuje czy już nacisnąłem czy nie.
:

Też mam od niedawna myszkę (bezogoniasty Tracer) z 2 takimi przyciskami z lewego
boku, ale za czorta nie mogę wyczaić - do czego one służą? Podobno do przeskoku
na sam dół / górę strony internetowej, ale u mnie to nijak nie chce działać. A
do czego te przyciski służą w Waszych (licznych) myszkach?

:
: (...) Zaciekawił mnie ten dziwny przycisk na
: dole (a raczej funkcja "pod nim").
:

Ja mam *pod* myszą (na jej "brzuchu") micro-switch, który myszkę wyłącza - i
muszę powiedzieć, że bardzo mi czegoś takiego brakowało w myszach poprzednich!
Bo irytuje mnie, gdy *przypadkowe* jej poruszenie - wybudza PC-ta z drzemki, czy
letargu. Teraz już tego nie robi, bo sama myszka po kilku minutach przechodzi w
stan uśpienia, i dopiero tupnięcie nóżką - pobudza ją do życia.

W komplecie jest też bezprzewodowa klawiatura, ale żałuję, że nie wybrałem
czegoś lepszego: często-gęsto potrafi "przeoczyć" fakt klepnięcia jakiejś
literki! A do tego nie ma żadnego z 3 podstawowych światełek: [Caps Lock] czy
[Num Lock]. A tak na marginesie: do czego służy
trzeci przełącznik - [Scrol Lock] ?

--

Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak