Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] bezprzewodowe myszki logitech

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] bezprzewodowe myszki logitech
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 30 Sep 2015 22:24:49 +0200
Użytkownik "ww"  napisał w
news:muggsm$q0b$1@dont-email.me ...
:
:W dniu 2015-09-29 o 21:34, GLaF pisze:
: >
: > A masz jednolitą podkładkę? Moja przy niejednolitej się tak zachowuje.
:
:
: Przecież to mysz która ma działać na wszystkim (oprócz szkła).
:

A czy nie jest inaczej gdy gryzoń jest diodowy,
a nieco lepiej: gdy ma diodę laserową?

:
: (...) Za to od pewnego średnio co minutę mysz mi zamraża cały
: system i wszystko stoi przez 2 sekundy. Szlag mnie zaraz trafi. W
: internecie jest sporo narzekań na takie zachowanie (głównie pod win 7).
:

Ja nie expert, ale tak mi się wydaje, że sama-z-siebie mysz aż tak dużego wpływu
*bezpośrednio* na system to raczej mieć nie powinna, i winą bym obarczył inny
element: k. graficzną! Która może mieć do danego gryzonia jakąś awersję. Wszak
poruszanie się jego kursora po ekranie - jest obsługiwane sprzętowo, więc
zarówno czipset graf-ki, jak i jej oprogramowanie - mogą być "podejrzane". Jeśli
ściągnięcie najnowszego sterownika do myszy nie pomogło, to "uwspółcześnij" też
soft karty: a nóż-widelec i *może* pomoże?

--

Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak